17 Eylül 2009 Perşembe

Reklam ve tanıtım videoları dergi sayfasına eklendi


Amerika'nın popüler dergileri arasında yer alan Entertainment Weekly bir ilke imza atarak ufak bir ekranı bu derginin bir sayfasına ekledi. Bu ekran sayesinde dergiyi okuyanlar Entertainment Weekly dergisinde bulunan bir sayfadan Pepsi Max reklamını ve film tanıtımlarını izleyebiliyorlar. Reklamların ve diğer tanıtımların yapılabildiği bu ekran aynı zamanda sesleri de dışarıya verebiliyor. Bundan dolayı reklamları ve tanıtımları izleyenler reklamlara ve tanıtımlara ait sesleri de dinleyebiliyorlar.

Entertainment Weekly tarafından uygulanan bu teknolojiyi duyduğumda gerçekten de etkilendim. Bu tür bir reklam veya tanıtım tekniği kullanılarak firmalar tüketiciler ile sıradışı bir yöntemle etkileşime geçme olanağına sahip olabilecekler. Tam olarak doğruluğunu bilmesem de bazı kaynaklara göre bu tür bir uygulamayı herhangi bir derginin herhangi bir sayfasına eklemenin maliyeti 20 dolarmış.

Açıkçası bu tür bir girişimi niçin kimsenin gerçekleştirmediğini sorguluyordum. Fakat görünen o ki Entertainment Weekly dergisi bu etkileyici ve farklılık yaratan teknolojiyi dergi sayfasına eklemeyi başarmış. Her ne kadar internet varken bir dergiye böyle bir teknolojiyi eklemenin gereksiz olduğunu düşünenler olsa bile ben bu uygulamayı diğer dergilerde de görmek isterim.

Ayrıca Entertainment Weekly dergisinin kullandığı bu teknolojiyle ilgili bir videoyu da sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu etkileyici videoyu buradan izleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com