2 Eylül 2009 Çarşamba

Microsoft Windows 7'nin 90 günlük ücretsiz deneme sürümünü artık kullanabilirsiniz


Birkaç ay sonra piyasaya sürülecek Microsoft'un yeni işletim sistemi Windows 7'nin nasıl bir işletim sistemi olduğunu görmek istiyorsanız size güzel bir haberim var.

Microsoft yeni işletim sistemi Windows 7'nin 90 günlük deneme sürümünü kullanıcıların kullanımına sundu. Microsoft Windows 7 işletim sisteminin 90 günlük deneme sürümünü buradan indirebilirsiniz. Deneme sürümü dediğime bakmayın. Bilgisayarınıza indireceğiniz 90 günlük deneme sürümü birkaç ay sonra piyasaya sürülecek Microsoft Windows 7 işletim sisteminin aynısı.

Şu anda Microsoft Windows 7 işletim sisteminin hem 32 bitlik sürümünü hem de 64 bitlik sürümünü kullanabilirsiniz. Birkaç ay sonra piyasaya sürülecek Microsoft Windows 7 işletim sistemi ile ilgili fikir sahibi olmak istiyorsanız hemen Microsoft Windows 7'nin 32 bitlik veya 64 bitlik sürümünü buradan indirebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com