15 Eylül 2009 Salı

Ping Pong oyunu ile pinpon topunu pinpon raketinin üzerinde sektirin


Masa tenisi ya da bir diğer adıyla pinpon oynamayı seven birisi olarak ben çoğu zaman pinpon topunu pinpon raketi ile sektirmeye çalışırdım. Ama ne yazık ki uzun zamandır pinpon oynamaya fırsatım olmadığından pinpon raketi ve pinpon topuna uzak kaldım. Pinpon topu ve pinpon raketine uzak kalınca normal olarak pinpon topunu pinpon raketinin üzerinde sektiremiyorum. Gerçek bir pinpon topunu gerçek bir pinpon raketi üzerinde sektirecek fırsatım yok fakat Ping Pong oyununu oynamaya fırsatım var.

Ping Pong oyunundaki amacımız pinpon topunu pinpon raketi üzerinde sektirebildiğimiz kadar sektirmek. Özellikle işlerinizin yoğunluğundan gerçek bir pinpon topunu gerçek bir pinpon raketi üzerinde sektirecek boş vaktiniz yoksa arada bir zaman geçirmek için Ping Pong oyununu oynayabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com