20 Eylül 2009 Pazar

Google aksesuarları ve çeşitli Google ürünleri satın alın


Google'u çok seviyorsanız ve Google fanatikleri arasında yer alıyorsanız Google Store çok hoşunuza gidecek. Google Store çeşitli Google ürünlerinin satıldığı bir mağaza. Google tarafından işletilen bu mağazada Google aksesuarları, Google tişörtleri, Google ceketleri ve çeşitli Google ürünleri bulunmakta.

Google fanatiklerinden birisi olduğum için Google Store'da satılan ürünler benim çok ilgimi çekti. Hatta bazı Google ürünlerini satın almayı düşünüyorum. Google fanatiklerinin çok fazla olduğunu biliyorum. Eminim birçok Google hayranı Google Store'u biliyordur. Ben bazılarının bilmediğini düşünerek Google Store hakkında bilgi vermek istedim. Sizde Google fanatikleri arasında yer alıyorsanız Google Store'daki ürünlere bir göz atmak isteyeceğinizi düşünüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com