26 Ağustos 2009 Çarşamba

PDFMeNot ile PDF dosyalarını ücretsiz görüntüleyin


PDF yani "Portable Document Format" ya da Türkçe adıyla "Taşınabilir Belge Biçimi" birçok kişinin kendi belgesini dağıtırken tercih ettiği yöntemlerin başında geliyor.

Bildiğiniz gibi önceki yıllarda PDF uzantılı bir dosyayı bilgisayarınızda görüntülemek için Adobe Acrobat Reader'a ihtiyacınız vardı. Tahmin ediyorum ki sizinde benim gibi o yıllarda çoğu kez sırf karşınızda bulunan bilgisayarda Adobe Acrobat Reader yok diye PDF formatındaki önemli bir belgeyi görüntülemek için bayağı zaman geçirdiğiniz günler olmuştur.

Ben artık internet sayesinde rahatlıkla PDF formatındaki bir dosyayı karşımdaki bilgisayarda Adobe Acrobat Reader olmasa bile açabiliyorum. İnternet sayesinde dedim çünkü artık internet'te PDF formatındaki bir dosyayı görüntülemenizi sağlayan birçok web sitesi bulunmakta. PDF formatındaki bir dosyayı görüntülemenizi sağlayan bu web sitelerinden birisi de PDFMeNot.

PDFMeNot, PDF uzantılı dosyaları ücretsiz olarak görüntülemenizi sağlayan kullanımı basit bir web sitesi. Herhangi bir PDF dosyasını görüntülemek için yapmanız gereken bilgisayarınızda bulunan bir PDF dosyasını bu siteye yüklemek.

Yazımda daha önceden de bahsettiğim gibi internet'te PDF formatındaki dosyaları görüntülemenizi sağlayan birçok web sitesi var. Ben bugün sizinle PDFMeNot'ı paylaştım. PDF dosyalarını görüntülemenizi sağlayan diğer birçok web sitesini de birgün mutlaka sizlerle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com