1 Nisan 2010 Perşembe

BnWMovies'te siyah-beyaz eski klasik filmler izleyin


Siyah ve beyaz filmleri sever misiniz? Bazı kişilerin siyah-beyaz filmlerin hayranı olduklarını biliyorum. Geçenlerde birileri siyah ve beyaz filmleri internet'te izleyebilecekleri bir internet sitesi biliyor musunuz sorusunu bana sordu. Siyaz-beyaz filmlere çok ilgi duymadığım için o anda soruyu yanıtsız bırakmak zorunda kaldım. Ancak şans eseri birkaç gün önce siyah ve beyaz filmlerden oluşan bir internet sitesiyle karşılaştım. Karşılaştığım bu internet sitesini de bugün meraklılarıyla paylaşmaya karar verdim.

BnWMovies siyah-beyaz eski klasik filmleri izleyebileceğiniz bir internet sitesi. BnWMovies'te 1920 ile 1970 yılları arasındaki siyah ve beyaz eski klasik filmleri izleyebilirsiniz. BnWMovies'te bulunan siyah-beyaz filmler Komedi, Macera, Aksiyon, Korku, Savaş, Dram ve daha birçok kategoriye ayrılmış.

Siyah-beyaz eski klasik filmleri internet üzerinden izlemek istiyorsanız BnWMovies'i ziyaret edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com