11 Ocak 2010 Pazartesi

inteko'yu takip edenlerden özür diliyorum!


inteko'yu takip edenler hergün en az 1 yazı yazdığımı biliyorlardır. Ama dün yani 10.Ocak.2010 tarihinde yazı yazmadığımı fark etmişlerdir. Aslında yazıyı yazamadığımı demek daha doğru olur.

Yazımı niçin yazamadım? Bu sorunun cevabı ne yazık ki internet bağlantımın arızalanmasıdır. Kablo Net veya bir diğer adıyla Uydu Net dün yani 10.Ocak.2010 tarihinde uzun bir süre tüm Ankara genelinde arızalıydı. Arıza sebebini öğrenmek için saatlerce KabloNet'in veya bir diğer adıyla UyduNet'in Ankara çağrı merkezini (müşteri hizmetleri) telefonla aradım. Ama ne yazık ki bir türlü ulaşamadım. Acaba birileri arızayla ilgili bilgi vermekten çekindiği için KabloNet veya bir diğer adıyla UyduNet Ankara müşteri hizmetlerinin (çağrı merkezi) hattını mı kesmişti? Bu sorunun cevabını verebilmek zor fakat tahmin edebilmek çok zor değil.

İnternet kullanmak için dünya'nın en yüksek ücretinin verildiği ülkelerden birisi de Türkiye. Yani internet kullanıcıları olarak interneti kullanmak için gerçekten de yüksek ücretler ödüyoruz. Buna rağmen niçin müşteriye önem verilmiyor? Niçin sıklıkla internet bağlantılarımız arızalanıyor? Ya da arızalanıp çalışmayan internet bağlantımız niçin kısa sürede çalışır hale getirilemiyor? Bu soruların cevaplarını da sizlere bırakıyorum.

Dün yani 10.Ocak.2010 tarihinde Ankara genelinde yaşanan Kablo-Net veya bir diğer adıyla Uydu-Net arızasından dolayı sizlerle yeni yazımı paylaşamadım. Bundan dolayı hepinizden özür diliyorum. Ama size söz veriyorum. Bir daha bu tür bir internet problemi yaşarsam mutlaka tekrar sizlere açıklama yapacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com