17 Ocak 2010 Pazar

5 Minute Shoot em Up oyunuyla düşmanlarınızı yok edin


Bügün üzerime bir yorgunluk çöktüğünden sizinle bir oyunu paylaşabileceğim. Günlerdir yoğun bir şekilde çalışıyorum. Bundan dolayı bu pazar günü gerçekten çok yorgunum ve çok uyuzum. Bu yorgunluğumu ve uyuzluğumu 5 Minute Shoot em Up oyunuyla üzerimden atabileceğimi düşünüyordum fakat ne yazık ki halen yorgun ve uyuzum. Mutlaka aranızda benim gibi yorgun ve uyuz durumda olanlar vardır. Bugün sizlerle paylaşacağım 5 Minute Shoot em Up oyununun yorgun ve uyuz durumda olan bazı kişileri hareketlendireceğini düşünüyorum.

5 Minute Shoot em Up isminden de anlaşıldığı gibi 5 dakika boyunca size saldıran uçakları, tankları ve diğer tüm düşmanları yok etmeniz gereken bir oyun. 5 Minute Shoot em Up oyununda gerçekten de hızlı hareket etmeniz gerekiyor. Bu oyunu klavyenizin yön tuşları ile oynayacaksınız.

5 Minute Shoot em Up oyunu beni bu yorgun ve uyuz halimden kurtaramadı. Umarım birçok yorgun ve uyuz durumda olan kişiyi hareketlendirebilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com