14 Kasım 2009 Cumartesi

WhatTheMovie ile film bilginizi test edin


Film izlemeyi çok seviyorum. Eminim aranızda benim gibi film izlemeyi sevenler çoğunluktadır. Bugün internet'te gezerken film bilgimizi ölçebileceğimiz bir internet sitesine rastladım. WhatTheMovie isimli bu internet sitesinde çeşitli filmlerin bazı sahnelerinden çekilmiş fotoğraflar rastgele karşınıza çıkıyor ve fotoğrafların hangi filmlere ait oldukları size soruluyor. Böylece siz de film bilginizi test edebiliyorsunuz.

WhatTheMovie'yi ziyaret ettiğiniz anda rastgele bir filmin herhangi bir sahnesinden çekilmiş bir fotoğraf karşınıza çıkıyor ve sizden bu fotoğrafın hangi filme ait olduğunu tahmin etmeniz isteniyor. Böylece film bilginizi ölçebileceğiniz teste başlamış oluyorsunuz.

Çok fazla film izlediğim için bu internet sitesini çok beğendim ve sizlerle paylaşmaya karar verdim. Artık sizde WhatTheMovie.com ile film bilginizi test edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com