20 Kasım 2009 Cuma

Microsoft Windows 7 peynir ekmek gibi satılıyor!


Microsoft Windows 7 elde ettiği satış rakamlarıyla Microsoft'un işletim sistemleri arasında tarihe geçecek gibi gözüküyor. Microsoft'un CEO'su Steve Ballmer'ın söylediğine göre Windows 7 şimdiden diğer işletim sistemlerinden 2 kat daha fazla satış elde etmiş.

Microsoft bu sefer Windows 7 işletim sistemiyle Vista'nın kullanıcılar üzerinde bıraktığı olumsuz etkileri ortadan kaldıracağa benziyor. Microsoft Windows 7 hakkında yapılan yorumlar çok iyi ve kullanıcılar da Windows 7'i beğeniyorlar. Bu durum da Microsoft Windows 7 işletim sistemine duyulan ilgiyi artırıyor.

Acaba Microsoft'un CEO'su Steve Ballmer'ın söylediği gibi Microsoft Windows 7 bugüne kadar geliştirilen PC işletim sistemlerinin en iyisi mi?

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com