24 Aralık 2009 Perşembe

Starlight oyununu oynayarak yıldızların gizlediği şekilleri ortaya çıkarın


İnternet'te oyun oynayarak zaman geçirmek istediğimde genellikle bulmaca oyunları oynamayı tercih ediyorum. Ama insanı çok fazla strese sokan bulmaca oyunlarını beğenmiyorum. Ben genellikle bugün sizlerle paylaşacağım Starlight oyunu türünde bulmaca oyunlarını beğeniyorum.

Starlight oyunundaki amacınız yıldızların gizlediği şekilleri ortaya çıkarmak. Yıldızların gizlediği şekilleri mouse'unuzu (fare) hareket ettirerek ortaya çıkarıyorsunuz. Starlight'ı oynamaya başladığınızda oyun mouse'unuzu (fare) belirli noktalara sürüklemenizi istiyor. Mouse'u (fare) oyunun istediği noktaya sürüklediğinizde yıldızların gizlediği şekiller ortaya çıkıyor. Starlight oyunu birkaç bölüm size yardım ediyor fakat daha sonra yıldızların gizlediği şekilleri kendi kendinize ortaya çıkarmanız için sizi yalnız bırakıyor. Sizde mouse'u (fare) oynatarak yıldızların gizlediği şekilleri ortaya çıkarmaya devam ediyorsunuz.

Starlight oyununda rahat bir biçimde oynayabileceğiniz "Easy" (kolay), en hızlı olmak için çabalayacağınız "Medium" (orta) ve belirli bir süre dolmadan bitirebileceğiniz kadar bölüm bitirmek için uğraşacağınız "Pro" (zor) oyun seçenekleri bulunuyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

ARŞİV

 

inteko. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com